Ես մեր դպրոցի ռուսերենի դասարանի պատուհանն եմ

Մեր դպրոցում ես տարիներով կանգնած եմ։ Չեմ էլ կարողանում շարժվել չնայած մեկ- մեկ կարողանում են ինձ բացել։ Ամեն երեքշաբթի 4.1 դասարանը երեք ժամ այստեղ է անցկացնում ես էլ դրանից հետո իմ աշխատավարձը ծախսում եմ դեղերի վրա, որ կարողանամ դիմանամ երեք ժամ։Դպրոցի ամեն ընդմիջմանը ականջներս ցավում է բոլորը ճչում են, միայն ինձ մի բան է հավես ամեն առավոտ, որ արևի շողքերը ընկնում են վրաս։ Բայց մի անհավես բան է լինում տարին մեկ անգամ գալիս է ձմեռը ես դրսի մասից մրսում եմ ներսի մասից շոգում նույնն էլ ամռանը դրսի մասից շոգում եմ ներսից մրսում ես չգիտեմ տաք հագնվեմ թե բարակ։ Մեկ էլ ես կարողանում եմ հրաշքներ գործել, որ գոռում են ես կարող եմ փակվեմ և դուրսը այդ ձայները չլսվի։ Իմ հետ պետք է զգույշ վարվել, որովհետև ես հեշտ եմ կոտրվում։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *